Моє педагогічне кредо



моє педагогічне кредо: Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться.
Учителями не стають, ними народжуються.

Teaching is my life

A good teacher is like a candle -
it consume itself to light the way for others.

Педагогічна діяльність


Творча проблема


“Розробка засобів контролю знань учнів на уроках англійської мови»



Контроль входить складовою частиною до системи навчання іноземних мов. На відміну від власне навчання іноземної мови, метою якого є формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь, завдання контролю передусім є визначення та оцінювання рівня їх сформованості. Головна мета контролю у процесі навчання іноземної мови – управління цим процесом.

Як складник системи навчання контроль має свої функції, види, форми, засоби та обєкти.

Успішна реалізація функції контролю впливає на ефективність як контролю, так і всього процесу навчання. Виділяють такі функції контролю: функції зворотного зв’язку, оціночну, навчальну і розвиваючу.

Для того щоб ці функції успішно реалізувались у практиці навчання, контролю мають бути притаманні такі якості як цілеспрямованість, репрезентативність, об’єктивність та систематичність.



1 коментар:

  1. Корисна тема для творчої проблеми. Вона дає змогу творчого пошуку викладача та постійного самовдосконалення.
    Бажаю натхнення!

    ВідповістиВидалити