Моє педагогічне кредо



моє педагогічне кредо: Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться.
Учителями не стають, ними народжуються.

Teaching is my life

A good teacher is like a candle -
it consume itself to light the way for others.

Науково-методична діяльність


Інтерактивне навчання

 специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою комфортність, успішність, інтелектуальність, спроможність. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної позитивної взаємодії всіх учнів. Коли учитель і учень – рівноправні студенти. В результаті організації навчальної діяльності за таких умов у класі створюється атмосфера взаємодії, співробітництва, що дає змогу вчителеві стати справжнім лідером.

Організація інтерактивного навчання передбачає використання дидактичних і рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій, створення проблемних ситуацій.

Інтерактивна технологія передбачає організацію кооперативного навчання, коли індивідуальні завдання переростають у групові.

Групова навчальна діяльність – це форма організації навчання в малих групах учнів, обєднаних спільною навчальною метою.

Упровадження групової навчальної діяльності потребує деяких додаткових витрат часу, оскільки необхідно здійснити відповідне тематичне планування, розробити структуру проведення занять, скласти варіанти завдань.

Завдяки груповій навчальній діяльності учні показують високі результати в навчанні. Слабкі учні збагачуються новою інформацією, мають змогу вчасно отримати додаткові пояснення з незрозумілих питань. Завдяки контролю з боку сильних учнів вони менше припускаються помилок. Середні учні в умовах групової роботи оперативно опановують незрозумілі питання. Сильні учні, допомагаючи засвоювати навчальний матеріал товаришам у групі, перевіряють і закріплюють свої знання.

Працюючи за груповим методом з однією групою професійного ліцею протягом року, мені вдалося розробити певні методичні рекомендації щодо проведення уроків, якими я хотіла б поділитися.

Група поділяється на 6 підгруп по 5 чоловік у кожній: один учень сильний, два середніх, два слабких.

Оскільки урок іноземної мови складається з усіх видів мовленнєвої діяльності, то по кожному з них свої рекомендації.

Оцінювання проводиться так в кінці уроку: сильні учні отримують оцінки високого рівня, середні –достатнього, слабкі – середнього та низького.

За рахунок групового методу отримується можливість опитати кожного учня на уроці, приділити йому увагу та пояснити незрозуміле. Для вчителя важливо вміло здійснювати контроль та керівництво на уроці. Спробуйте, і досягнете результату!

A – завдання для слабкого учня

B – завдання для середнього учня

С – завдання для сильного учня